torsdag den 12. april 2012

Stjerner og en lille flodhest

Jeg har fået indrettet en stor del af vores nye kontor til min krea-plads, så det er super hyggeligt bare at sidde der og folde stjerner med Andrea liggende ved siden af.

Stjernerne er herfra. Det er en super fin DIY og de er meget hyggelige at lave, samtidig kunne jeg også lige få brugt lidt af de tapetprøver jeg fik i sidste uge. Hvad stjernerne skal bruges til har jeg ikke bestemt, men de er hyggelige at lave :-)
I weekenden kom der også et nyt familiemedlem, flodhesten flyttede ind i vinduskarmen. Jacob vandt den i pakkespil til jul, vi har bare ikke fået den samlet før. Nu står den så og kigger sammen med "EMIL" bogstaverne som jeg skal have malet. 
Bogstaverne er fra Nordform, der har dem til en yderst rimelig pris. De er flyttet til Aalborg hvor jeg lige havde tid til at kigge ind før påske.

5 kommentarer:

  1. Det er da nogle fine stjerner, måske jeg skulle prøve at lave nogle en dag :)
    Vidste slet ikke at Nordform er flyttet til Aalborg. Er de så ikke at finde i Hjallerup mere?
    Melder mig da lige som fast læser på din hyggelige blog :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja stjernerne er bare super fine :-)
      Nordform er flyttet til Aalborg så de er desværre ikke at finde i Hjallerup mere, det var ellers så dejlig nemt at køre derud hvis man lige manglede noget.
      Du er velkommen her:-)

      Slet
    2. Havde lige håbet de bare havde åbnet en afdeling mere. Men pyt, når jeg starter på arbejde efter barsel, kommer jeg til at køre næsten lige forbi :O)

      Slet
  2. Sikke da en smuksak du har liggende på bordet.
    Dejlig tid:-)
    Stjernerne er bare så fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de bliver bare alt for hurtigt store de små :-)

      Slet