søndag den 13. maj 2012

3(0) lys

Havde i går en hel fantastisk dag, det føltes faktisk ikke så slemt at runde....
Dagen startede med fødselsdagssang i sengen af mine to drenge og lidt pludren fra Andrea:-)
Herefter have jeg inviteret 16 fantastiske tøser til brunch og aftenen var en overraskelse herhjemme fra Jacob og Emil.
Det var en super dag, som blev afsluttet med at min lille dreng MEGET stolt kom ind sådan her
Der var desværre ikke plads til 30 lys, så det blev et for hvert 10. år
 (det så heller ikke så voldsomt ud).

En masse ønske gaver blev det til

Vaser fra Kähler, den super fine bog "Tusindfryd dukker, et hotelophold fra Jacob, Wellness ophold med min mor og søster, flotte krus fra Le Creuset. Gavekort til en tøjbutik heroppe .
Ikke alt fik jeg taget billede af men fik også et super flot serveringsfad fra Le Creuset, en lille grøn hoptimist og en lækker grøn sommerneglelak :-)

Smukke vaser fra Kähler

Og flotte lysestager også fra Kähler

Men en helt speciel gave som jeg virkelig blev glad for var denne

En helt speciel halskæde med billeder af mine dejlige børn, den glæder jeg mig virkelig til at tage i brug og herved have dem tæt på mig altid:-) 
Det bedste er faktisk at det ikke var en jeg havde ønsket mig, men en Jacob har fundet på, det gør den ikke mindre fantastisk.
Sidst men ikke mindst fik jeg denne helt specielle blomst af min mor, den er bare så speciel og så flot


Nu vil jeg bare gå og glæde mig over alle de fine ting jeg har fået og ikke tænke så meget over at det er fordi jeg ikke lænegere er i tyverne :-)


4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen :) lyder jo til at det var en rigtig dejlig dag, og fantastiske gaver ser det ud til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-) Det var også bare en rigtig god dag og en masse helt fantastiske gaver, kunne vist godt blive 30 en gang mere :-)

      Slet
  2. Tillykke søde Trine fra os alle 4!!
    Det ser ud til du har haft en dejlig dag og fået mange lækre gaver! Og ja, den kæde er rigtig fin og endnu mere fin fordi Jacob bare har fundet på den :)
    Og hey, 30'erne er de nye 20'er, du vil jo alligevel altid være den unge i forhold til Jacob og prøv at se os, vi er da ikke gamle selvom, vi snart er i midten af de der 30'ere :(
    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det :-)
      Det er rigigt Mette, jeg tænker bare på den alder i andre har og så glæder jeg mig over at være trådt ind i de nye 20'ere :-)
      Kom du egentlig til blogtræf i Aalborg?
      Knus Trine

      Slet