mandag den 6. august 2012

Indbydelsen

Jeg håber at alle nu har fået deres indbydelser, så tør godt vise den frem her på bloggen :-)

Indbydelsen er lavet med hjælp fra gode venner, hun er grafiker, så har hjulpet med det tekniske, ellers har vi selv lavet resten :-)

Jeg syntes den er blevet rigtig fin, meget afslappet og med vores eget præg derpå.



Nu er der måske nogle af dem som har fået en indbydelse der læser med her og tænker sådan ser min da ikke ud, og det er simpelthen fordi vi har valgt at lave dem med forskelligt mønstret papr. Jeg syntes det er lidt sjovt, de ikke er helt ens og bare med til at understrege at vi har sat vores eget præg.

Indeni er der kun en tekst og et billed som betyder noget helt særligt for os



Nu håber vi bare at alle kan komme og glæder sig til vores store dag, for det gør vi ihverfald.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, og super enkel :) Tak for brevet forresten, de kan sagtens sidde fast på savsmuldstapet :) Skal jeg måle hvor lang flagranken skal være, så vi kan få lavet en byttehandel? ;O)

    SvarSlet
  2. Super ide med de forskellige mønstre, og fedt du har valgt grøn, vi havde orange til vores lille piges dåb :)

    http://grymarie.blogspot.dk/

    SvarSlet