mandag den 27. august 2012

Polterabend


Ja som overskriften siger var vi i lørdags på polterabend, det var en helt fantastisk dag. Aldrig har jeg grinet så meget og bare nydt at tilbringe en dag med en masse dejlige mennesker.
Men den har sat sine spor.....

 
Er i dag MEGET træt :-) men det tager jeg gerne med for det var bare en dag jeg aldrig vil glemme.
Jeg har desværre ikke lige nogle billeder at vise jer, men kan sige at vi var fine, gik på vandet, var kreative, fik svinget hofterne, malket en ko og så festede vi :-)
En uforglemmelig dag!


4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig polterabend :)

    SvarSlet
  2. Ha ha, det er hårdt at feste, hva? Håber børnene var søde ved jer i går så :o)
    dejligt i havde en skøn dag - også uden os :( GLÆDER mig til om ikke så længe, det bliver en skøn dag!!
    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja måske man er ved at være for gammel, ihvertfald godt det ikke er alt for tit. Vi hentede først børnene kl.15, og så hjem og hygge på sofaen, så de var faktisk rigtig søde. Det var en skam i ikke kunne komme, men så tager vi revanche om en måneds tid :-)

      Slet
  3. Ja, det har sig med at sætte sine spor :)
    Du er velkommen til, at kigge forbi min blog, hvor der er 3 Give-aways i gang, der i blandt en fra Tante Grøn :)

    SvarSlet