tirsdag den 9. oktober 2012

Snørrebånd søger sko...

En af de sjove glæder ved at blive gift er at vi havde ikke inviteret gæster herhjemme. Jeg syntes egentlig det altid har været en mærkelig tradition og jeg gad egentlig ikke have andre hjem og rode i mine ting, men det kom de selvfølgelig :-)
Og de er tilgivet, selvom jeg i dag har brugt en del tid på at støvsuge ris op.... For der var ris rigtig mange steder, mange fik vi taget da vi kom hjem, men dem i skuffer osv. har ligget ganske fint der indtil i dag.
Men det var ikke kun risene der endnu ikke var blevet ordnet.

Der lå sådan en fin stak her da vi kom hjem

 
Nu er de blevet fordelt, mangler så bare lige at blive sat i....
 
 
Vores uventede gæster havde også været så søde at dække op til morgenmad på terassen.
 
Det var da en sød tanke....
 
Men noget af det allersjoveste er faktisk at de har taget billeder af hvem der har gjort hvad herhjemme, hvem havde lige gættet at dette fine bord var dækket af en mand, tak Bo :-)
 
 
Jeg er også igang med at sætte nogle af vores flotte gaver på plads, men det skal nok blive flyttet rundt nogle gange inden jeg er tilfreds.
 

 
 
Jeg har så også lige nået at få fyldt krukken op med hjemmebagte knækbrød :-)
 
 
 
Det eneste punkt der mangler i dag er vist en dejlig gå tur med barnevognen op og hente Emil.
 
Men hvad skal jeg nu bruge min tirsdag aften på når "Den store bagedyst" er slut??
 
 





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar