fredag den 12. oktober 2012

Vores oktober have

Efteråret banker kraftigt på, temperaturen er kommet ned på de rigtig kolde grader, Emil er sendt afsted i vinterstøvlerne men alligevel smiler jeg. For på trods af alt det overtøj vi skal  have på, så er jeg vild med efteråret. Der er altså bare noget over farverne og den stemning, der er udenfor på den her tid af året.
Her til morgen måtte jeg da også lige have kameraet med en tur i haven, vi har ikke så stor en have men vi syntes vi har fået lavet den, så der er plads til både højbede, hygge og masser af leg.






Da vi købte huset var åen noget af det vi faldt for. Vi bor lige ned til en meget hyggelig å. Vi har vores egen sti derned, en lille bådbro og en lille båd, så det bliver naturligvis til små ture både med og uden fiskestang op af åen.
På min lille tur rundt i haven skulle jeg da også ned til åen med kameraet





I eftermiddag når jeg henter Emil i børnehaven er der efterårsferie, og lur mig om ikke der sker noget med disse græskar, som i øjeblikket er med til at byde vores gæster velkommen.



Vil nu bare nyde en stille formiddag mens Andrea sover og lade op til en rigtig hyggelig uge herhjemme, hvor der skal hygges både ude og inde.
En af fordelene ved at være på barsel er at man jo bare kan holde ferie hele tiden. Jacob holder dog ikke ferie nu, han venter lige 14 dage. Men det er også ok for så går turen til de varmere himmelstrøg :-)

God ferie til jer der er så heldige :-)

2 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det hele bare hyggeligt ud!
    Ser ud til at i har en virkelig dejlig have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vi er også rigtig glade for vores have selvom den ikke er så stor. Lidt mere græs ville ikke gøre noget, da der bliver spillet meget fodbold i vores lille have :-)

      Slet