torsdag den 21. februar 2013

Bare fordi....

jeg bliver så glad hver dag når jeg ser på dette billed.
Det er et billed jeg havde fået lavet til vores bryllup, syntes det er rigtig fint og symboliserer "os" som nu er blevet til "vi".


Kunstneren var en jeg tilfældigvis faldt over da jeg så nogle billeder hun havde udstillet, hun har desværre ikke en hjemmeside, men har det interesse så skal jeg gerne give hendes mail adresse videre.
Hun opfyldte præcis de krav jeg havde (en baby og en fodboldspiller bl.a.) og prisen var MEGET rimelig.

Har i også noget der hver dag minder jer om hvor dejligt i har det?

3 kommentarer:

  1. Beklager ovenstående T, men hr forsøgt at svare på dette indlæg mange gange via min telefon, pg det har ikke virkede. Men nu virkede det så.
    Det billede er bare for skønt, minder så meget om alt det man skal huske!
    Tror da lige vi skal have sådan et. Skal bare lige over renovering af køkken, så jeg ved hvordan det hele kommer til at passe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også bare rigtig glade for det og glædes hver dag når vi kigger på det :-) Du siger bare til hvis du får brug for hendes mail adresse :-)

      Slet